fredag 24 februari 2012

Together!

Hela familjen Lindahl tillsammans på denna vår LO, stämpeln i hörnet gillar jag(fast den kom lite snett). Knappar och lite garn var kul att andvända igen + mina kära rullar. Hålstansen har också dammats av och är kul igen.
Jag har tillbringat 3 härliga dagar i Göteborg hos denna lilla familj helt underbart tycker farmor. Det var simskola och öppenförskola och så farmors favorit fika på avenyn. Livet kan inte vara bättre än när jag får ha lilla Signe hjärtat i famnen.

4 kommentarer:

  1. Så härlig lo på en söt familj. Kan tänka mig att du fått laddat batterierna för en liten stund tills du måste träffa lilla Signe igen. LO,n är helt underbar och man ska inte överge saker som fortfarande är häftiga. Jag har lyckats med att få ihop min LO till onsdag så nu gäller du att du kommer dit. Har lyckats att göra en sak som jag velat länge;)

    SvaraRadera
  2. Den är så himla underbar, och imponerad av din stämpel på LO:n.
    Hoppas du haft riktigt goa dagar med lilla Signe m. familj.

    SvaraRadera
  3. JA denna Lo är ju underbar foto på familjen
    Vad skönt när man får var med lite i "vardeagen " med sitt barnbarn. Skönt att "ladda". Hoppas helgen blir bra och att vi ses en liten snutt i veckan.
    Kram

    SvaraRadera