söndag 15 maj 2011

Fånga dagen.

I går hade jag en scrappdag och gjorde denna LO på Niklas och mej på hans bröllop 2010.
Jag har som vanligt varit och hittat det mesta jag andvänt hos TantScrappa, papper, halvpärlor, silverspira små och stora bokstäver, lime små rosor och sist men inte minst de STORA läckra lime blommorna. De vita är hemmagjorda melittablommor med vita pärlor i mitten. Jag tycker att denna LO visar den fantastiska stora kärlek som jag känner för min gosse. Och med vilken lycka jag delade hans och Carolines stora dag

3 kommentarer:

  1. Den blev riktigt, riktigt läcker. häftigt med dom stora blommorna.

    SvaraRadera
  2. Denna var ju bara så Läcker kanon fina färger. Bra jobbat tjejen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar denna skarpt. Färgerna är så bra.

    SvaraRadera