måndag 9 maj 2011

Mysiga syskon.

I dag när jag var ute och kollade min blogg runda såg jag en så fin LO på Mettes Blogg, som hon gjort av en skiss. Jag blev så sugen att scrapplifta denna LO och så här blev resultatet. Jag har andvänt papper från panduro, blommorna är gjorda av melittapåsar( tips från pysselfia) den stora under kommer från
Tant Scrappas mån.pak. + bokstäverna. Stjärnorna har jag klippt ut från mönsterpappret och lagt på mycket 3D. Mönstret från punchnillametallen fick jag inte till genom mist(det kladdade ner cardstocken mycket) utan jag chalkade över punchnillan och blev nöjd med efekten. Jag har haft en kul scrappdag.

6 kommentarer:

  1. Så fin! Mjuka och fina färger, precis i ¨min smak :)
    Hur gjorde du melittablommorna?? Kan man få en lite lektion??? Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt sötläcker lo du har fått ihop.

    SvaraRadera
  3. Jättefint som vanligt men så många konstiga ord. Ha,ha fattar inget!! /Sussa

    SvaraRadera